سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

حرف دل

شاید امروز وقتی باشه برای وداع ولمس انگشتان سرد زمین

ولی وداع با چه کسی و لمس انگشتان سرد کدامین زمین

من همون غریبه ام

که از جاده ی مه آلودی با کوله باری از غم های زیبا تو رو زیر لب زمزمه می کنه

و دیگر حسی برا ی وداع نیست....

تو با من وداع می کنی وبا او می روی

اینجاست که غمی بر کوله بار غم هایم اضافه میشه

هوا مه آلوده

زمین سرده وباز هم من مثل غریبه هستم.

غریبه ای که زندگی را برای تو می خواهد و خودش را برای مرگ

پس بزار بمیرم تا وجودم راحت و روحم آزاد شه

اما نه من نباید بمیرم

باید باشمو بمونم و زجر بکشم

اینجور برام بهتره

من دیوانه ای بودم که به تو دل بستم

و تو منو سوزوندی

شاید گذر روزها برای تو فرقی نداشته باشه

اما هر روزی که به من می گذره

جای یک زخم روی قلبم میمونه

تا کی .. تاکی!!!

این قلب لعنتی میخواد بتپه

هر روز به امید هوای آفتابی از بی خوابی بیدار میشم

اما روز به روز آسمون تیره تر میشه

تو چرا ای آسمان؟؟؟

تو چرا با من سر ناسازگاری داری

نمی دونم تو بخاطر قلب من تیره شدی یا برای عذاب من

مهم نیست اصلا مهم نیست!!!

چرا که تموم میشه؟؟

یه روز زیر باران سنگ میمیرم

و خورشید بعد رفتن من دوباره می درخشه

و آسمون آبی میشه

و من آرزوی یک روز آفتابی دیگه رو به گور می برم

ولی از اینکه به تو میرسم خوشحال میشم منتظرم باش

به امید دیدار... !!!

آن روز چه صمیمی با من تو دست دادی

تنها تو دست دادی من هر چه هست دادم

درد دل

بیزی یالنیز اولوم آییرار

بیرده یالنیز پروردیگار

اوره ییمده بیر آرزو وار

تانریم آییرماسین بیزی

قوروسون قوی بیزی تانریم

سالماسین یولوموزو آیری

سنی مندن آییرماسین

منی سندن  آییرماسین

فقط مرگ میتواند ما را از هم جدا کند

و نیز فقط پروردگار

آرزویی در دل دارم

خدایمان ما را از هم جدا نکند

بذار خدا ما را محافظت کند

راهمان را از هم جدا نکند

تو را از من ومرا از تو جدا نکند

 

*************************************

در این دنیا تا چشم کار میکند

دیوار است و قحطی آفتاب

                      پس به یاد هم باشیم                         

دوستت دارم

 
 
میگویم که دوستت دارم تا همه عاشقان فریاد مرا بشنوند و به من بنگرند
 
و شرمنده شوند ولی

آخر قصه چیست  تو بگو !

همیشه از پایان هراسیده ام! آخر می شود این همه عشق تمام شود ؟

جواب    خاطره ها ایم را چه بدهم؟

بی تو و صدای مهربانت با کدام لا لایی بخوابم ؟

آخر؟ نه! ندارد! باورم نمی شود! نمی شود که ما تمام شود !

می شود؟ ما تمام شود و من بمانم و تو

اصلا تو نباشی  من می مانم.......  نمی دانم  شاید
 
نبود تو از همه چیز این جهان بی رحم وحشتناک تر است

آخر قصه چیست

نه! نمی شود! عشق که تمام نمی شودمی شود؟
 
نه نه نه نه

اصلا می دانی حالا چه وقت فکر کردن
 
 به آخر قصه است؟

اینجا هنوز اول راه است ! همینکه بدانیم آخر قصه هر چه که باشد
 
ما با همیم  در یادها و خاطره ها حتی  کافی است

حالا بیا هراس پایان را از من بگیر

حالا بیا به روزهای خوش هنوز نیامده فکر کنیم !

راه زیادی باقی است اما...
 
با این حال دوستت دارم
 
 


تو همه چیز من هستی

 

       

Herşeyim Senin                 تو همه چیز من هستی

Böylesine bir sevdayı                   یه عشق این چنینی رو
Sen ellerde bulamazsın         تو هیچ جا نمی تونی پیدا کنی
Mevla'm seni bana yazmış      خداوند تو رو واسه خاطرمن آفریده
Başkasının olamazsın             نمی تونی مال دیگری بشی

Sen umudum sabahımsın              تو امید فرداهای من هستی
Sen en temiz günahımsın             تو پاک ترین گناه من هستی
Alın yazım, dualarım سر نوشت من، استجابت دعاهای من
Helalimsin ah!!!                                  تو حلال منی

Seni sevdim seveli sevel      تو را دوست دارم، اونجوری که باید
Seni gördüm göreli göreli         تو رو می بینم، اونجوری که باید
Seni bildim bileli bileli  تو را درکت می کنم، اونجوری که باید
Herşeyim sensin sensin                   تو همه چیز من هستی
Herşeyim sensin Ah!!!                   تو همه چیز من هستی

Tek günahım sevmek sevmek      تنها گناه من دوست داشتن است
Senin için ölmek ölmek                به خاطر تو فدا شدن است
Seninim ben emret emret                 من مال تو هستم امر کن
Herşeyim sensin sensin                  تو همه چیز من هستی
Herşeyim sensin                          تو همه چیز من هستی

                

         

         

ای کاش...

 
ای کاش می توانستم باران باشم تا تمام غمهای دلت را بشویم
 
ای کاش می توانستم ابر باشم تا سایه بانی از محبت برویت می گسترانیدم
 
ای کاش می توانستم اشک باشم تا هر گاه که آسمان چشمت ابری می شد باریدن
 
 می گرفت
 
ای کاش می توانستم خنده باشم تا روی لبانت بنشینم و غنچه بسته لبانت را بگشایم
 
ای کاش می توانستم یک پرنده باشم و پر می گشودم و تا دور دست ها در کنار تو پرواز
 
 می کردم
 
و ای کاش سایه بودم تا نزدیک ترین کس به تو می شدم...
 
آری ای کاش سایه بودم تا همیشه و همه جا همراه و همقدم با تو بودم
 
سحر خندان
 
همیشه شاد باشید
 
 
 
 

 

عهد

                                                 عهد                

                     گفت آیا دل به دریا میزنی؟                    گفتمش من غرق دریا میشوم!

                 گفت آیا جان اگر خواهم دهی؟               گفتمش با جان و دل هم میدهم!

                  گفت آخر با دل من میپری؟                    گفتمش با بال پروازت منم پر میزنم!

                                              گفتمش آیا تو هم این میکنی؟

                                                         گفت آری

                                            هر چه کردی صد برابر میکنم !   

                       

کونول سوزی

yarali konul
 
konlum yarali yarin alindan
 
ruh ravanim,jesmda,janimgedir aldan
 
ya rabim san bir nazar eyla 
 
yarimi san mana gaytar,ruhimu aram eyla
 
ya rab geja gunduz dar gahina al goturub aglayaram
 
alma yarimi mandan ay allah man yalvariram
 
o manim ham gozum, ham uragim,ruhum olubdir
 
darman olmayan dardima darman olubdir
 
tagatim yokhdir onun dardina birda duzum
 
garak onund gam daryasinda manda uzum
 
dunyada nagadar badbakhtlik olsa goy manim olsun
 
alamda nagadar khoshbakhtlik olsa guy onun olsun
 
lazim olsa al manim janimi aldan
 
ama artir onun omruna har dan
 
 
.

تکلیک

  بیر گئجه اوز تکلیگیمنن تکیدیم

 

منسه اونا باشیما گلنلری ، آرزومو ، ایسته ییمی دئیردیم  او غملی عوره ییمین دردینی سویله ییردیم اما او

 

سوسموشدی هئچ بیر شی سویله میردی منده اونا باخارکن یاواش یاواش ساکیتله شیردیم.....

 

آما بیردن ایچیمنن اوزون و غملی آه سسی اشیتدیم،او سس منیم سسیمه اوخشاییردی

 

سوروشدوم

 

سن نه سن؟کیمسن؟نیه بئله آه چکیرسن؟

 

او دیله گلیپ سویله دی من سنین ایچینده یاشایان تکلیگینم .....من ساکیت اولارکن سوزله روه گولاغ آسیردیم

 

سنین دردین منیمده عوره ییمی داغلادی

 

داها ساکیت قالا بیلمه دیم اوجور کی من ایندی ایسته ییرم  سنین او غملی،توزگون، کدرلی و حسرت چکن

 

گوزلروین ایچینده یاش اولام  اولاری هر شئی یووان سئل کیمی

 

یووام و یاناقلاریندا آخیدارکن یئره توکم کی سن هر حالدا اوز ایسه یووه ، مرادووا و آرزووا چاتاسان و هئچ زامان دردلی ، غملی

 

اولمایاسان

 

منسه او تکلیگیمی اشیدیم ، اونی حس الدیم ، باغریما باسدیم و آغلیا آغلیا یاواش یاواش یاتدیم.....