سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

آغلادیم

یاری بویون قوجاخلادیم یار آغلادی من آغلادیم  

ییغیشدی قونشولار بوتون جار آغلادی من آغلادیم

تاریم دا نار آغاشلاری منی گوروب دانیشدیلار

بویومو زیتون اوخشادی نار آغلادی من آغلادیم

سوزلریمی دئدیم تارا ، سیملر اولدی پارا پارا

یاواش یاواش سیزیلدادی تار آغلادی من آغلادیم

باشیندا قارلی داغلارا دانیشدیم آیریلیق سوزون

بیر آه چکیب باشیندا کی قار آغلادی من آغلادیم

دئدیم کی حق منیم کی دیرباشیمی چکدیلر دارا

طنف کسنده بوینومو دار آغلادی من آغلادیم

یاریم گلدی بالا بالا ایستدی جانیمی آلا

یارجانیمی آلا آلا یار آغلادی من آغلادیم

  

اولماز

توتولموش کونلومی جامیله شادان ایله مک اولماز

الیلن پسته نین آغزینی خندان ایله مک اولماز

 

نه سوزدوربو کی اولسون دهرده صاحبنظر زاهد

قارا توپراقی هرگز آب حیوان ایله مک اولماز

 

بولود قیلان کیمی جولان وورارداایلدیریم تیغی

کونول پرده لرینده عشقی پنهان ایله مک اولماز

 

قیلینج گر ایچسه عالم قانینی سیرابلیق بیلمز

سنی عشاق قتلیندن پشیمان ایله مک اولماز

 

منیم گوز یاشیمی چیخ گل فلکلر دن تماشا ائت

حبابی قصر ایچینده سیر طوفان ایله مک اولماز

 

من مجنونی عاقیل ایله مک ممکن دئیر ناصح

سئوزیله مشکنابی بیل کی بیر قان ایله مک اولماز

 

ختادن گئچدی جیران قانینیمشک ایله دی"صائب"

دئمه عصیانی طاعت کفری ایمان ایله مک اولماز