سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

تو همه چیز من هستی

 

       

Herşeyim Senin                 تو همه چیز من هستی

Böylesine bir sevdayı                   یه عشق این چنینی رو
Sen ellerde bulamazsın         تو هیچ جا نمی تونی پیدا کنی
Mevla'm seni bana yazmış      خداوند تو رو واسه خاطرمن آفریده
Başkasının olamazsın             نمی تونی مال دیگری بشی

Sen umudum sabahımsın              تو امید فرداهای من هستی
Sen en temiz günahımsın             تو پاک ترین گناه من هستی
Alın yazım, dualarım سر نوشت من، استجابت دعاهای من
Helalimsin ah!!!                                  تو حلال منی

Seni sevdim seveli sevel      تو را دوست دارم، اونجوری که باید
Seni gördüm göreli göreli         تو رو می بینم، اونجوری که باید
Seni bildim bileli bileli  تو را درکت می کنم، اونجوری که باید
Herşeyim sensin sensin                   تو همه چیز من هستی
Herşeyim sensin Ah!!!                   تو همه چیز من هستی

Tek günahım sevmek sevmek      تنها گناه من دوست داشتن است
Senin için ölmek ölmek                به خاطر تو فدا شدن است
Seninim ben emret emret                 من مال تو هستم امر کن
Herşeyim sensin sensin                  تو همه چیز من هستی
Herşeyim sensin                          تو همه چیز من هستی

                

         

         

نظرات 2 + ارسال نظر
لاله دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 13:55

سلام
نمیدونم باید چی بگم
فقط میتونم بگم که خیلی زیباست خیلی خیلی ...
شاید باورت نشه ولی هر وقت به وبلاگتون سر میزنم یه حس عجیبی پیدا میکنم نمیدونم چیه فقط منو خیلی به فکر وا میداره
امیدوارم سلامت و موفق باشید

مهدی چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 13:50

بهنام جان
آفرین بر تو
امیدوارم همیشه موفق باشی
دوستار تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد