سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

عشق

 

به نام عشق

به کوه گفتم عشق چیست؟! لرزید

به ابر گفتم عشق چیست؟! بارید

به باد گفتم عشق چیست؟! وزید
 
به پروانه گفتم عشق چیست؟! نالید
 
به گل گفتم عشق چیست؟! پرپر شد
 
به انسان گفتم عشق چیست؟!
 
اشک از دیدگانش جاری شد و گفت:
 
دیوانگیست!!!
 
**********************
 
من اولماسام
 
بیر گون من اولماسام ، غریب سیئرسن می؟
 
اوغملی گوز لرین یاش توکرمی هیچ؟
 
اومن سیزگوز لرین یول چکر می هیچ؟
 
اومن سیز دونیادان نه ایسته ییرسن
 
بیر کولکلی آخشام گئجه سی
 
دوروپ اوشویر کن صوباد یبینده
 
اوندا قیریلاجاق قلبینین سسی
 
اوندا دارتینا جاقان دردین ایچینده
 
بیرآنلیق ، گوزونی تیکیپ گوزگییه
 
سغال سیز ساچین یوخلایاجاقسان
 
تزه بیر خاطیره تاپاجاقسان دیه
 
کهنه ال جامتاسی یوخلایاجاقسان
 
ائل سنی اوداجاق اژداهاکیمی
 
اوزونو مین دفه دانلایاجاقسان
 
دوغمالار سنینله بیر اولمایاجاق
 
ائله اومیت لرین قیراجاق سنی
 
دردین گویه ، یله ، یئره اولمایاجاق
 
قبرستان یوللا ری یوراجاق سنی
 
بیرگون من اولماسام دئیشه جکسن
 
دردیم یاندراجاق سنی اودکیمی
 
بوتون دونیا ایله دوشمان اولاجاقسان
 
تنها اولاجاقسان سون اومیت کیمی
 
مزاریم اوستونه گوللر سولاجاق
 
سارماشیق سالاجاق باش داشیندا
 
گونده نئچه دفه گوزون دولاجاق
 
سیلن اولمایاجاق گوزیاشیندا
 
ایلکین پنجره لی جان قفسیمی
 
یئدی قفل ایله باغلایاجاقسان
 
اوجوما عودوپ جان نفسیمی
 
سنین ایچین صاباحا ساخلایاجاغام
 
بوگئجه ، بونئجه سئوگی دیر الله
 
بوگئجه حسرتدن یانیر آسیمان
 
چکر اولدوز منی چکر آی منی
 
گوزومون عونونده کدر ، غم ، دومان
 
بوغار هارای منی ، بوغار هارای منی
 
بیر گوزو یاشلیا ، قلبی داغلیا
 
بیر یتیم سئوگیه وئرین پای منی
 
بوگئجه ، بونئجه سئوگی دیر الله
 
بوگئجه اوزکدردن دونوپ
 
گویده کی گونشی سئوجیم من
 
بوگئجه ایچیمده حیاتین سونی
 
جهنم آتشین سئوجیم من
 
بوگئجه ، بونئجه سئوگی دیر الله
 
 
 
 
 

دعا

 

ببار ای باران

 

ببار تا در خلوت رویایی بارشت به یاد آورم سرآغاز رویش عشق را

 

ببار تا در زلالی قطره هایت حس کنم طراوت دوست داشتن را

 

و سر دهم ترانه عاشق شدن را

 

ببار تا پاکی تو بشوید هر چه دلتنگیست

 

و زندگی بخشد هر چه مهر است ، هر چه امید است

 

ببار ای باران ، ببار و مرا سرشار کن

 

سرشار از عشق به ...