سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

یاغیش

          سنی نه قدرسئودیگیمی بیلمک ایسته ییر سنسه  

    یاغیش یاغاندا اللرینی گویه آچ

                                 توتمادیغین دامجیلار قدر سنی سئویرم

                            

بهمنی به بزرگی یادت

 

آوار شده روی خیالم

 

                  و امید نجات نیست

 

چشمانم

 

اثری از من نمی بینند

 

گوشهایم

 

صدایم را نمی شنوند

 

و این همه را


خیالی نیست

 

             تا خیال تو هست

 

                  نگاه تو هست

 

               صدای تو هست  

                                    دلم برات تنگ شده عزیز                

                          

ناز ات گیلن

سئوگیلیم بیر گول کیمی سن هر گئجه ناز ات گیلن 

 قوی کی من نازینله هی مدهوش اولوم ناز ات گیلن

 اولسا  هر  کیمده  سنین  تک  آیپارا ، آی دلبریم   

   دورماز هئچ بیر دیقه او سویلرکی سن  ناز ات گیلن

 کوی   عشقینده  دولانام  باشینا  پروانه  تک    

 اوندا   دینلرسم  سنی  سنده   منه  ناز ات  گیلن

گر کی توتسام من بی گون او ل زولفونون امواجینی    

  سویله مزدیم بیر کسه، آی گول ، منه ناز ات گیلن

آغلیمی باشدان آلیپسان سئودیگیم ، نازینله سن 

دوزمگ اولماز هئچ بو هجرانه،دو گل ناز ات گیلن

قاشلارون تک قاش مگر واردیر بو دونیاده گوزل 

  قاشلارون نازین چئکیم چکدیکجه من، ناز ات گیلن

 کیپریگین اوخدیر منیم بو قلبیمه آی اولدوزوم  

 نازووی اوخلا ائدیرسن عیبی یوخ ، ناز ات گیلن

گوزلرین دریا کیمی گویدیر، آغی، قاردیر جانیم    

 گوزلرین قوربانییم گوزلرله سن ناز ات گیلن

گوزلرین شکلین چکیم اوز قلبیمین دیوارینا    

شکلینی چکدیکجه من ، شکلینله سن  ناز ات گیلن

قرمیزی گولدیر یاناغون ،نار کیمی،آل قان کیمی  

 یاندیریپ یاخدین یاناغینلا منی  ناز ات گیلن

دوداغین بالدیر،شکردیر،غنچه گول تک باغدادیر 

  ماهنی سویله سن دوداقلارلا ،منه  ناز ات گیلن

صورتین گولدیر گونشدیر اوخشاییرسان سن آیا  

 آی تکین اوز سئودیگی آخشامه سن  ناز ات گیلن

کهلیگه اوخشار یریشلی جیرانیمسان سن منیم 

  ایستییردیم کی  یریشینله  منه   ناز ات  گیلن

*داملا*تک عاشیق گوریپسن سئودیگی زیباسینا  

 سئودیگی دریادی، دریا تک منه ناز ات گیلن

سئویرم سویلر هر عاشیق دلبر جانانینه    

  جانانیم سن اول شیرین سوزلرله سن  ناز ات گیلن

غمزه ایله گورسه دیرسن  سئودیگین دیلدارینی  

 سئودیگین سویلیر سنه، ناز ات گیلن  ناز ات گیلن

سنده هئچ یوخدورمو بیر اینصاف آی زیبا رخیم  

  من مریض عشقووم،گول سن منه  ناز ات گیلن

گور نجور توتساق اولوبدور* داملانین*قلبی سنه 

 دردیمین درمانی سنسن همدمیم، ناز ات گیلن

ناز ائدیپ نازینله* داملانین*گوزین قان ائت گیلن 

  آما بیتمزدیر سنه سئوداسی ، سن  ناز ات گیلن

 

آرزو

               

می نویسم همه ی هق هق تنهایی را تا تو از هیچ به آرامش دریا برسی

تا تو در حق ، همه همراه سکوتم باشی

                                              به حریم خلوت عشق تو تنها برسی

می نویسم  می نویسم  من از تو تا تن کاغذ من جا دارد

با تو از حادثه ها خواهم گفت

                                             گریه این گریه اگر بگذارد

می نویسم همه ی با تو نبودن ها را تا تو در خواب مرابه با تو بودن ببری

تا تو اهل خستگیها باشی ،تا مرا باز به دیدار خود من ببری