سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

کونول سوزی

yarali konul
 
konlum yarali yarin alindan
 
ruh ravanim,jesmda,janimgedir aldan
 
ya rabim san bir nazar eyla 
 
yarimi san mana gaytar,ruhimu aram eyla
 
ya rab geja gunduz dar gahina al goturub aglayaram
 
alma yarimi mandan ay allah man yalvariram
 
o manim ham gozum, ham uragim,ruhum olubdir
 
darman olmayan dardima darman olubdir
 
tagatim yokhdir onun dardina birda duzum
 
garak onund gam daryasinda manda uzum
 
dunyada nagadar badbakhtlik olsa goy manim olsun
 
alamda nagadar khoshbakhtlik olsa guy onun olsun
 
lazim olsa al manim janimi aldan
 
ama artir onun omruna har dan
 
 
.
نظرات 3 + ارسال نظر
حسن جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 20:13 http://www.sakinha.blogfa.com

سلام اقا بهنام
مطالب خوبی نوشتی
اون عکسmahsun
که دیگه محشر کرده
اصلا بیسته بیسته
موفق باشی

لاله چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:37

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه
نوشته زیبایی بود
امیدوارم هیچ وقت غم توی دلتون جا نکنه

مهرداد شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 18:29

ای ول اقا بهنام خوشم اومد
دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد