سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

تکلیک

  بیر گئجه اوز تکلیگیمنن تکیدیم

 

منسه اونا باشیما گلنلری ، آرزومو ، ایسته ییمی دئیردیم  او غملی عوره ییمین دردینی سویله ییردیم اما او

 

سوسموشدی هئچ بیر شی سویله میردی منده اونا باخارکن یاواش یاواش ساکیتله شیردیم.....

 

آما بیردن ایچیمنن اوزون و غملی آه سسی اشیتدیم،او سس منیم سسیمه اوخشاییردی

 

سوروشدوم

 

سن نه سن؟کیمسن؟نیه بئله آه چکیرسن؟

 

او دیله گلیپ سویله دی من سنین ایچینده یاشایان تکلیگینم .....من ساکیت اولارکن سوزله روه گولاغ آسیردیم

 

سنین دردین منیمده عوره ییمی داغلادی

 

داها ساکیت قالا بیلمه دیم اوجور کی من ایندی ایسته ییرم  سنین او غملی،توزگون، کدرلی و حسرت چکن

 

گوزلروین ایچینده یاش اولام  اولاری هر شئی یووان سئل کیمی

 

یووام و یاناقلاریندا آخیدارکن یئره توکم کی سن هر حالدا اوز ایسه یووه ، مرادووا و آرزووا چاتاسان و هئچ زامان دردلی ، غملی

 

اولمایاسان

 

منسه او تکلیگیمی اشیدیم ، اونی حس الدیم ، باغریما باسدیم و آغلیا آغلیا یاواش یاواش یاتدیم.....  

 

      

نظرات 3 + ارسال نظر
لیلا دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 16:42

عالی بود موفق باشین

لاله شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 14:05

خیلی زیباست
منم خیلی دوست داشتم بلد بودم و یه وبلاگ میساختم ولی بلد نیستم اما باید بگم که اولین باری بود که یه وبلاگ انقدر نظرمو جلب کرد
موفق باشید

شهریار شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 20:31 http://sani-sevdim.blogsky.com

سلام بسیار عالی بود و میشه گفت ترکوندین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد