سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

گوزه لیم دلبری وار

گوزه لیم دلبری وار

هر کسین دهریده سن تک گوزه لیم دلبری وار

خوش اونون حالینا دونیاده نه درد سری وار؟

قورخورام نازیله چوخ باخما یامان گوز چوخدور

هر گورن سویله ییر حسرتله:((عجب گوزلری وار))!

دوشون اوز قدرینی آلداتمایا بیگانه سنی

اللی یئردن گوزه لیم،گوزلرینه مشتری وار

گوزلرین بیر یانا،کیبریکلرینه حیرانم

کی،دئلیر باغریمی هر دن، ائله بیل نئشتری وار!

بیر دونوب باخماق ایله عالمی زنجیره سالیر

او قارا زولفونون ای مه نه یامان شاکری وار!

بویله بیر دام بلادن نئجه قورتارماق اولار؟

گوزلرین تک ،گوزه لیم،ساچلارینین رهبری وار

وصله یئتجک نه اوچون سرینی اغیاره دئدین؟

ایندی واحید،سنی دیندیرمسه جانان یئری وار!!!!!!!

                                                                        واحیدین غزلری

 

 

ایستی باخیش

 

نه یامان داراییر ساچلارین دیزیم اوسته

هر دردی اولسادا هامسی گوزوم اوسته

جیران باخیشلی گوزلرین ایفاسینا باخ

نه ایستی باخیر باخاندا اوزوم اوسته

                                              

سنین سئوگین جشور اوره گیمده

جوشقون بولاغلار کیمی

اسیر بوتون جانیمدا

یازین سئرین ائسن مه اینه تای

و

منده یاشادیرام اونو اوره گیمده

توکنمز سئوگی آتشی تک