سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

قوی گوه ریم

 

قوی گوه ریم

منیم الیم چاتمیر سنه، آما سنی چوخ سئویرم

خیالینلا من گئزیرم ،یاتیپ یوخومدا گوریرم

یانیمدا سن یوخسان الان،سنسیز نئجه جان وئریرم

ائله بیل کی گونده مین یول،من اولیرم دیریلیرم

داریخاندا من گئدیرم،باخچالاردا چوخ گئزیرم

سنین کیمی بیر گول دریپ،لاپ دریندن ایله ییرم

دئییرم کی او گول سنسن،سئویپ اونا ال چئکیرم

تیکان باتیر اللریمه ،بیردن او حیسدن گئدیرم

یاز گئلنده کاشکا سنی،گوللر ایچینده  من گورم

((چوخ سئویرم )) دییم سنه،گوللره تای سنی درم

اکم اوره ک تورپاغیما،سئوگی سویلا سو وئرم

سن یئکلیپ بویلانلسان،منسه کوکونده گوه رم

داملا،سن اوز آرزوادایئتیشه جکسن هر دم

تانریدان ایسته ایسته یو ،اودور سنه بویوک همدم

تنهایــــــــــی

سکوت تنهایــــــــــی ام را تو بشکن :  با زمزمه هات

با ترانه هات، با هیــاهوی خنده هات،با آوای کلمــــات،

با گرمای دستات،با نور دیدگانت،با هیاهوی شادی هات

بشکــــــن و خورد کن سکوت تنهایی ام را .

بگــــــــذار انعکاس آن چیزی با شد جز تنهایی.

بگــــــــذار آن بر گشت تو باشی............

 

Belalim

Belalim 

 

 عزیزم

 

Yine hasretli bir güne

 

دوباره به یه روز پرحسرت

 

Giriyorum hayalinle

 

 با خیالت وارد میشم

 

Aklımdan çıkmıyorsun belalım

 

 از ذهنم بیرون نمیروی

 

Sensiz geçen akşamlarda

 

 شبهای که بدون توبگذره

 

Yine başım belalarda

 

 بازم در رنج و درد به سر می برم

 

Mutlumusun oralarda belalım

 

 در اونجا آیا خوشبختی عزیزم

 

Belalımعزیزم

 

Yaban çiçeğim

 

گل صحرایم

    

Aşkım gerçeğim

 

 عشقم ، حقیقتم

 

Belalım عزیزم 

 

Tek sevdiceğim

 

 تنها عشق من

 

Belalım ah... yaralım

 

مصیبت زدۀ من ، رنج کشیدۀ من

 

 

Sevdiğim dert ortağımsın

 

 عشق من تو شریک رنجهام هستی

 

Hazanımsın baharımsın sen benim tek varlığımsın

 

 پاییز و بهارم تو هستی هستیه من تو هستی

 

Sensiz geçen akşamlarda

 

 شبهای که بدون توبگذره

 

Yine başım belalarda

 

بازم در رنج و درد به سر می برم

 

Mutlumusun oralarda belalım

 

در اونجا آیا خوشبختی عزیزم

 

Belalım  عزیزم

 

 

 

تو را

                                                       
من تو رو در دلم ثبت کردم
Ben Seni Yüregime Yazdim
                                                                                             

دور از تو زندگی کردن
خیلی سخته
Çök zor sendan ayri yasamak
تو دنیا سخت ترین رنج باید همین باشه
Hayatda ki enzor aci bu olsa gerek
خیلی سخته بی تو بودن
Sensizlik üstume bir çig gibi çoktu  
کمک کن چی میشه من راهی ندارم
Yardim et neolur çaresizim ben
تو درکم نمی کنی
Sen beni anlayamazsin
من تو رو در دلم ثبت کردم                                                 
Ben seni yuregime yazdim
اگه در دوردست ها هم که باشی
Çök uzaklarda olsanda
من تو رو درون خودم زنده نگه میدارم
Yasatirim bende ki seni
اگه تو نباشی نمیشه
Sen olmasan olmaz 
در نبود تو زندگی نمی گذره
 Sen olmadan yasanmaz   (emrah)