سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

عکس

به احترامت ای مهربان ...

yeni sherlar

« خسته »



نئجه دینجه لره م ، بیر ده لی چووغون


اسیب قایدالاری دولاشدیرارسا.


شه هرده بیر منم ، بیر ده یوخلوغون ،


یالاندیر ، ریا د یر قالان نه وارسا .



سئوگی حدّ تانیمیر ، آرتیر ایل به ایل ،


سئوگی نین سرحدّی سئوگی دیر یئنه .


سنه صداقتیم – عادی بورج دئییل ،


سنه صداقتیم – سئوگی دیر سنه .



خسته آپارمیسان ساغالتماق اوچون.


اونا شفا وئره ن منه درد وئریر .


خبرین یوخدور کی ، سنین یوخلوغون

 
من یازیق ساغلامی خسته لندیریر .


 

         « یالان دونیا »      



گاه باشیما تومار چکه ن ،


گاه ایلان تک چالان دونیا .


گاه سینه مه داغلار چکه ن ،


گاه کؤنلومو آلان دونیا .



گاه داغیلان ، گاه قورولان ،


بعضاً آچان ، بعضاَ سولان ،


گه لن لری یولا سالان ،


اؤزو باقی قالان دونیا .



بیر یاندا آت ، بیر یاندا اوت ،


سولو گونش ، ساغی بولود .


« دوشانا قاچ ، تازی یا توت » -


دئیه ن کؤهنه فیلان دونیا .



مین رنگی وار ، مین دونو وار ،


نئچه – نئچه اویونو وار ،


نه اوّل لی ، نه سونو وار ،


یالان دونیا ، یالان دونیا !