سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

ای کاش...

 
ای کاش می توانستم باران باشم تا تمام غمهای دلت را بشویم
 
ای کاش می توانستم ابر باشم تا سایه بانی از محبت برویت می گسترانیدم
 
ای کاش می توانستم اشک باشم تا هر گاه که آسمان چشمت ابری می شد باریدن
 
 می گرفت
 
ای کاش می توانستم خنده باشم تا روی لبانت بنشینم و غنچه بسته لبانت را بگشایم
 
ای کاش می توانستم یک پرنده باشم و پر می گشودم و تا دور دست ها در کنار تو پرواز
 
 می کردم
 
و ای کاش سایه بودم تا نزدیک ترین کس به تو می شدم...
 
آری ای کاش سایه بودم تا همیشه و همه جا همراه و همقدم با تو بودم
 
سحر خندان
 
همیشه شاد باشید
 
 
 
 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
فریبا جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 18:43

سلام عزیزم بهنام جان بهت تبریک میگم خیلی عالی بود

لاله یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:17

سلام
باید بگم که مثل همیشه زیبا بود
موفق باشی

mahdi چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 13:49

baba ey val

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد