سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

عهد

                                                 عهد                

                     گفت آیا دل به دریا میزنی؟                    گفتمش من غرق دریا میشوم!

                 گفت آیا جان اگر خواهم دهی؟               گفتمش با جان و دل هم میدهم!

                  گفت آخر با دل من میپری؟                    گفتمش با بال پروازت منم پر میزنم!

                                              گفتمش آیا تو هم این میکنی؟

                                                         گفت آری

                                            هر چه کردی صد برابر میکنم !   

                       

نظرات 4 + ارسال نظر
لاله شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:24

عالیه بهتر ازین نمیشه
واقعا معرکست
امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشید

لاله شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 14:07

راستی آهنگ وبلاگتون رو برداشتید ؟؟؟؟

مینا یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:50

عکسهات زیباست اما شعرهات چندان جالب نیست می تونی از شعرهای جالبتری استفاده کنی مثل شعرهای فریدون مشیری یا حمید مصدق در مجموع خسته نباشید وبلاگتون عالیه
بعدا بهترهم میشه

مهدی سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 14:24

خوبه اما میشه بهترش هم کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد