سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

درد دل

بیزی یالنیز اولوم آییرار

بیرده یالنیز پروردیگار

اوره ییمده بیر آرزو وار

تانریم آییرماسین بیزی

قوروسون قوی بیزی تانریم

سالماسین یولوموزو آیری

سنی مندن آییرماسین

منی سندن  آییرماسین

فقط مرگ میتواند ما را از هم جدا کند

و نیز فقط پروردگار

آرزویی در دل دارم

خدایمان ما را از هم جدا نکند

بذار خدا ما را محافظت کند

راهمان را از هم جدا نکند

تو را از من ومرا از تو جدا نکند

 

*************************************

در این دنیا تا چشم کار میکند

دیوار است و قحطی آفتاب

                      پس به یاد هم باشیم                         

نظرات 4 + ارسال نظر
لاله شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 14:21

واقعا زیباست

مهدی یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 20:42

خیلی نامردی .با این وبلاگ حوشگل صد در صد دل همه ی دخترا رو بردی بازم از این وبلاگا واسمون بفرست شوخی کرذم وبلاگت خوشگل بوذ ذستت درد نکنه

shahryar دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 17:49

weblogetoon sarshar az ehsasate pak va biryast
vagean behetoon tabrik migam
be neveshtan edame bedid ke sad dar sad movaffagtar khahid shod
toloe shadiha va gorobe ghamha yetan ra arezoomandam

محمد دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 20:19

آقا قربون دستت ای ول چی کار کردی ییییییییییی؟
کولاک
آفرین آفرین بابا ای ول راستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد