سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

تعبیر

صبر کن عشق زمین گیر شود بعد برو   یا دل از دیدن تو سیر شود بعد برو

ای کبوتر  به کجا؟قدر دگر تاب بیار     آسمان  پای پرت پیر شود  بعد  برو

تو اگر کوچ کنی بغض گلو می شکند     صبر کن گریه به زنجیر شود بعد برو

خواب دیدی شبی از راه سوارت آمد    باش تا خواب تو تعبیر شود بعد برو

کاش بر ساحل رودی خاموش

                عطر مرموز گیاهی بودم

                             چو بر آنجا گذرت می افتاد 
                                              

                                              به سرا پای تو لب می سودم

 
کاش چون نای شبان می خواندم

                  بنوای دل دیوانه تو

                              خفته بر هودج مواج نسیم

                                              میگذشتم ز در خانه تو 
کاش چون پرتو خورشید بهار

                  سحر از پنجره می تابیدم

                            از پس پرده لرزان حریر

                                             رنگ چشمان ترا میدیدم
کاش در بزم فروزنده تو

                   خنده جام شرابی بودم

                            کاش در نیمه شبی درد آلود

                                             سستی و مستی خوابی بودم
کاش چون اینه روشن میشد

                دلم از نقش تو و خنده تو

                           صبحگاهان به تنم می لغزید

                                            گرمی دست نوازنده تو
کاش چون برگ خزان رقص مرا

                نیمه شب ماه تماشا میکرد

                            در دل باغچه خانه تو

                                           شور من ...ولوله برپا میکرد
کاش چون یاد دل انگیز زنی

               می خزیدم به دلت پر تشویش

                           ناگهان چشم ترا میدیدم 
       

                                         خیره بر جلوه زیبایی خویش
کاش در بستر تنهایی تو 
                    

                پیکرم شمع گنه می افروخت

                             ریشه زهد و تو حسرت من 

                                         زین گنه کاری شیرین می سوخت
کاش از شاخه سر سبز حیات

               گل اندوه مرا میچیدی

                             کاش در شعر من ای مایه عمر

                                               شعله راز مرا میدیدی

سرمای این جاده های بی پایان را که احساس می کنم ،

شوقم برای رسیدن به آغوش گرمت بیشتر می شود...

دلیلش

شاید فکریست که به من می گوید ،

 انتهای این جاده

کسی به انتظار نشسته است..   

 

شب عاشقان

شب عاشقان بیدل چه شبی دراز باشد

تو بیا  کز اول شب  در صبح باز  باشد

عجبست اگر توانم که سفر کنم ز دستت

به کجا   رود  کبوتر که  اسیر  باز باشد

به کرشمه عنایت نگهی به سوی ما کن

که دعای دردمندان ز سر نیاز باشد

چه نماز باشد آن را که تو در خیال باشی؟

تو صنم نمی گذاری که مرا نماز باشد

دگرش چو باز بینی غم دل مگوی سعدی

که شب وصال کوتاه و سخن دراز باشد

یادمان باشد اگر شاخه گلی را چیدیم

وقت پرپر شدنش، سوزو نوایی نکنیم

پر پروانه شکستن،هنر انسان نیست

گر شکستیم ز غفلت،من و مایی نکنیم

یادمان باشد ، سر سجاده عشق

جز برای دل محبوب، دعایی نکنیم

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند

طلب عشق ز هر بی سرو پایی نکنیم 

آرزو

 

ساده جه اللرله آتیلمیش بیر اوشاقا بنزه ییراوره گیم،

هانسی قوجاقا دوشوب راحات اودوقومو بیلمه دن

 ایسیان ائدیرم بوتون یوکلوکلاریمی،سنسیز اولدوغومو...

نامرد اللر آراسیندا بوغولموشام ...

قوجاخ دولو سنله،سئوگینله اویوماخدیر آرزوم