سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

تنهایــــــــــی

سکوت تنهایــــــــــی ام را تو بشکن :  با زمزمه هات

با ترانه هات، با هیــاهوی خنده هات،با آوای کلمــــات،

با گرمای دستات،با نور دیدگانت،با هیاهوی شادی هات

بشکــــــن و خورد کن سکوت تنهایی ام را .

بگــــــــذار انعکاس آن چیزی با شد جز تنهایی.

بگــــــــذار آن بر گشت تو باشی............

 
نظرات 2 + ارسال نظر
لاله دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:02

سلام
واقعا زیبا بود
نمیدونم چطوری باید بگم ولی تو معرکه ای

رسول زارعی شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:53 http://rasol11.blogfa.com/

سلام خیلی عالی وقت کردی به من هم سر بزن منتظرم
نمی دانی تو ...

دلم آینه درد است نمی دانی تو
کلبه ام ساکت و سرد است نمی دانی تو
بی تو سردترین خاطره ها می دانند
فصل هایم همه سرد است نمی دانی تو
دیر سالیست که در دست جنون چون مجنون
دل من بادیه گرد است نمی دانی تو
عاشقم کردی و رفتی و کنون با دل من
غم عشق تو چه کرده است نمی دانی تو


مشرق عشق


در مشرق عشق دشت خورشید تویی
در باغ نگاه ، یاس امید تویی
در بین هزار پونه آنکس که مرا
چون روح نسیم زود فهمید ، تویی
چشم براهم خیلی عالی بود شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد