سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

Belalim

Belalim 

 

 عزیزم

 

Yine hasretli bir güne

 

دوباره به یه روز پرحسرت

 

Giriyorum hayalinle

 

 با خیالت وارد میشم

 

Aklımdan çıkmıyorsun belalım

 

 از ذهنم بیرون نمیروی

 

Sensiz geçen akşamlarda

 

 شبهای که بدون توبگذره

 

Yine başım belalarda

 

 بازم در رنج و درد به سر می برم

 

Mutlumusun oralarda belalım

 

 در اونجا آیا خوشبختی عزیزم

 

Belalımعزیزم

 

Yaban çiçeğim

 

گل صحرایم

    

Aşkım gerçeğim

 

 عشقم ، حقیقتم

 

Belalım عزیزم 

 

Tek sevdiceğim

 

 تنها عشق من

 

Belalım ah... yaralım

 

مصیبت زدۀ من ، رنج کشیدۀ من

 

 

Sevdiğim dert ortağımsın

 

 عشق من تو شریک رنجهام هستی

 

Hazanımsın baharımsın sen benim tek varlığımsın

 

 پاییز و بهارم تو هستی هستیه من تو هستی

 

Sensiz geçen akşamlarda

 

 شبهای که بدون توبگذره

 

Yine başım belalarda

 

بازم در رنج و درد به سر می برم

 

Mutlumusun oralarda belalım

 

در اونجا آیا خوشبختی عزیزم

 

Belalım  عزیزم

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
mehdi شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 13:13

salam chokho gozal
س

لاله دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:05

سلام
خیلی زیباست
به حدی قشنگ مینویسی که زبونم برای دادن نظری که لایق نوشته هایی که از احساست و قلبت بر میخیزه عاجزه

سلام
خیلی ممنونم خیلی
راستش نظرات شما خیلی برام مهمه استفاده میکنم در بهتر نوشتن
و اینم بگم که کمتر کسی پیدا میشه که منو درک کنه(مثل شما)از این بابت هم خیلی ممنونتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد