سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

تو را

                                                       
من تو رو در دلم ثبت کردم
Ben Seni Yüregime Yazdim
                                                                                             

دور از تو زندگی کردن
خیلی سخته
Çök zor sendan ayri yasamak
تو دنیا سخت ترین رنج باید همین باشه
Hayatda ki enzor aci bu olsa gerek
خیلی سخته بی تو بودن
Sensizlik üstume bir çig gibi çoktu  
کمک کن چی میشه من راهی ندارم
Yardim et neolur çaresizim ben
تو درکم نمی کنی
Sen beni anlayamazsin
من تو رو در دلم ثبت کردم                                                 
Ben seni yuregime yazdim
اگه در دوردست ها هم که باشی
Çök uzaklarda olsanda
من تو رو درون خودم زنده نگه میدارم
Yasatirim bende ki seni
اگه تو نباشی نمیشه
Sen olmasan olmaz 
در نبود تو زندگی نمی گذره
 Sen olmadan yasanmaz   (emrah)
                                                                                      
نظرات 2 + ارسال نظر
لاله شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 18:28

سلام
واقعا زیبا بود
مثل همیشه
با این که میدونم مخاطبت تو شعرت کی هست میخوام یه بار از زبون خودت بشنوم که

نیلوفر دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 21:08

سلام وبلاگتون در حد خودش خیلی عالیه شما مغزه خیلی خوبی دارید بهتره قدرشو بدونی....
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد