سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

قوی گوه ریم

 

قوی گوه ریم

منیم الیم چاتمیر سنه، آما سنی چوخ سئویرم

خیالینلا من گئزیرم ،یاتیپ یوخومدا گوریرم

یانیمدا سن یوخسان الان،سنسیز نئجه جان وئریرم

ائله بیل کی گونده مین یول،من اولیرم دیریلیرم

داریخاندا من گئدیرم،باخچالاردا چوخ گئزیرم

سنین کیمی بیر گول دریپ،لاپ دریندن ایله ییرم

دئییرم کی او گول سنسن،سئویپ اونا ال چئکیرم

تیکان باتیر اللریمه ،بیردن او حیسدن گئدیرم

یاز گئلنده کاشکا سنی،گوللر ایچینده  من گورم

((چوخ سئویرم )) دییم سنه،گوللره تای سنی درم

اکم اوره ک تورپاغیما،سئوگی سویلا سو وئرم

سن یئکلیپ بویلانلسان،منسه کوکونده گوه رم

داملا،سن اوز آرزوادایئتیشه جکسن هر دم

تانریدان ایسته ایسته یو ،اودور سنه بویوک همدم

نظرات 1 + ارسال نظر
لاله دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:03

سلام امیدوارم که حالت خوب باشه
خیلی خیلی زیبا بود
تا جایی که تونستم معنی کردم
و باید بگم که خیلی قشنگ و با احساس نوشتی مثل همیشه
موفق و سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد