سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

آرزو

               

می نویسم همه ی هق هق تنهایی را تا تو از هیچ به آرامش دریا برسی

تا تو در حق ، همه همراه سکوتم باشی

                                              به حریم خلوت عشق تو تنها برسی

می نویسم  می نویسم  من از تو تا تن کاغذ من جا دارد

با تو از حادثه ها خواهم گفت

                                             گریه این گریه اگر بگذارد

می نویسم همه ی با تو نبودن ها را تا تو در خواب مرابه با تو بودن ببری

تا تو اهل خستگیها باشی ،تا مرا باز به دیدار خود من ببری

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
صدر شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 13:18 http://khodkar.blogsky.com

سلام!
معاشقه قشنگی بود!
موفق باشی
صدر

لیلا چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 23:35

سلام
سال نو مبارک
تو سال جدید وبلاگتم قشنگتر شده
انشا الله هیچ وقت اشک تو چشمات نیاد
آرزوی روزهای خوشی را براتون دارم

لاله سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:54

سلام امیدوارم که حالت خوب باشه
امیدوارم که سال پر از موفقیت و سلامتی در پیش داشته باشی
باید بگم که مثل همیشه زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد