سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

یاغیش

          سنی نه قدرسئودیگیمی بیلمک ایسته ییر سنسه  

    یاغیش یاغاندا اللرینی گویه آچ

                                 توتمادیغین دامجیلار قدر سنی سئویرم

                            

بهمنی به بزرگی یادت

 

آوار شده روی خیالم

 

                  و امید نجات نیست

 

چشمانم

 

اثری از من نمی بینند

 

گوشهایم

 

صدایم را نمی شنوند

 

و این همه را


خیالی نیست

 

             تا خیال تو هست

 

                  نگاه تو هست

 

               صدای تو هست  

                                    دلم برات تنگ شده عزیز                

                          

نظرات 4 + ارسال نظر
لاله دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:58

سلام
مثل همیشه عالی بود
موفق باشی

مرتضی(سنسیز) سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 20:11 http://www.sansiz-zor.blogsky.com

سلام بهنام جان:
عالی بود مخصوصا شعر ترکی واقعا قشنگ بود.
در پناه حق

لاله چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 17:04

سلام
واقعا ازت ممنونم نمیدونم چطور تشکر کنم
خواستم بیام از تو وب ازت تشکر کنم تا همه بدونن که چقدر تو خوبی

راستش خوبی از خودتونه
منم ازت تشکر میکنم بابت همه چی
آخه تو این مدت از شما خیلی چیزها آموختم
دوست آن است که گیرد دست دوست در پریشان حالی و درماندگی

mojtaba چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 22:45

baba pesar ameye man akhareshe mibakhshi ke ghabl az in vaght nakardam nazar bedam
رشمه غشلاهسا شمه ذعی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد