سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

ایستی باخیش

 

نه یامان داراییر ساچلارین دیزیم اوسته

هر دردی اولسادا هامسی گوزوم اوسته

جیران باخیشلی گوزلرین ایفاسینا باخ

نه ایستی باخیر باخاندا اوزوم اوسته

                                              

سنین سئوگین جشور اوره گیمده

جوشقون بولاغلار کیمی

اسیر بوتون جانیمدا

یازین سئرین ائسن مه اینه تای

و

منده یاشادیرام اونو اوره گیمده

توکنمز سئوگی آتشی تک

نظرات 1 + ارسال نظر
لاله دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 16:14

سلام
خیلی زیبا بود
مثل همیشه
میگن حرفایی که از دل میاد به دل میشینه شعرایی هم که تو میگی معلومه از دلت میاد که این طوری به دلم میشینه
خیلی زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد