سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

یوخلوقون

         یوخلوقون فیرتینادیر

               اسرکونلومون سویوق دووارلارینا

                                                  هرگئجه

        گوزیاشلاریم یاغمورلارا قاریشیر

                                    یاغمورلارگوزیاشیما

نظرات 2 + ارسال نظر
سئودا پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 13:34

سنی سئویرم یاز طراوتلی بیر چیچکدیر یازدیخلارین
یاشاییش باغیشلاییر کونلومه.سون اومیدسن. موتلولوکلار دیلریم سانا

الهه دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:50

سلام
مثل همیشه قشنگ و زیبا می نویسی
ببخشید که چند وقتی نبودم سرم یکم شلوغ بود و فکر مشغول به گرفتاریهام بود
وبلاگت خیلی قشنگ شده
امیدوارم که همیشه توی تمام مراحل زندگیت موفق باشی
ممنون میشم که منو از حالت با خبر کنی
دعا یادت نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد