سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

آی اینصاف سیز

 

 

منی قیریرسان

بیر چورک کیمی یوخ

بیر گوزگو کیمی

و من قیریخ قیریخ اولودام

آی اینصاف سیز

هئچ اولماسا

اوز اللروه حئییف لیگین گلسین

 
نظرات 2 + ارسال نظر
لاله سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 16:32

سلام خیلی خیلی زیباست
مثل همیشه باید بگم حرف نداره
امیدوارم هر جا هستی سلامت و موفق باشید

سلام
امیدوارم هرجا که هستی خوشحال باشی
وبه آرزوهات برسی

رویا پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:31 http://kolbeye-arezoo.blogfa.com

سلام بهنام جان زیبا بود.. مرسی خیلی زحمت کشیدی..عکسه قشنگی هم گذاشتی من صدای محسون رو دوست دارم..عزیزم من هم آپ هستم و خوشحال میشم بیای....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد