سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

اولماز

توتولموش کونلومی جامیله شادان ایله مک اولماز

الیلن پسته نین آغزینی خندان ایله مک اولماز

 

نه سوزدوربو کی اولسون دهرده صاحبنظر زاهد

قارا توپراقی هرگز آب حیوان ایله مک اولماز

 

بولود قیلان کیمی جولان وورارداایلدیریم تیغی

کونول پرده لرینده عشقی پنهان ایله مک اولماز

 

قیلینج گر ایچسه عالم قانینی سیرابلیق بیلمز

سنی عشاق قتلیندن پشیمان ایله مک اولماز

 

منیم گوز یاشیمی چیخ گل فلکلر دن تماشا ائت

حبابی قصر ایچینده سیر طوفان ایله مک اولماز

 

من مجنونی عاقیل ایله مک ممکن دئیر ناصح

سئوزیله مشکنابی بیل کی بیر قان ایله مک اولماز

 

ختادن گئچدی جیران قانینیمشک ایله دی"صائب"

دئمه عصیانی طاعت کفری ایمان ایله مک اولماز

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نوپا شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 14:19 http://www.taheri.blogsky.com

با سلام خدمت شما
مطالب شما را خواندم موفق باشی و پیروز

جز دیدنت برایم , کاری دیگر نمونده

رو طاقچه’ اتاقم
عکسای تو ردیفند
جز دیدنت برایم
کاری دیگر نمونده

از دوری من و تو
ترانه ها سرودم
برای با تو بودن
نائی دیگر نمونده

از نقشه’ زندگی
روز و شبم اسیری
با یادت این نوشته
خطی دیگر نمونده

از بلبلان عاشق
بس نکته ها شنیدم
میخانه های عشقم
جامی دیگر نمونده

از پیک ناز عاشق
گلواژه ها رسیده
آخر تو با من هستی
حالی دیگر نمونده

تو از من این نوشتی
از خاطرات زیبا
بیا با لحظه هام باش
وقتی دیگر نمونده

هر گوشه’ اتاقا
با ذوق تو ردیفند
از لابلای خنده
دردی دیگر نمونده

از قطره های بارون
من زندگی گرفتم
از قطره قطره اشکم
آبی دیگر نمونده

تو آسمون قلبم
پرنده ها زیادند
با کوچ هر پرنده
بالی دیگر نمونده

حالا که وقت خنده
از آسمون رسیده
بیا با لحظه هام باش
راهی دیگر نمونده

با صورت چو ماهت
زیبایی ها پریدند
لو’ لو’ ی آسمونیت
خالی دیگر نمونده
***
(نوپا)

لاله یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:46

سلام
خیلی زیبا بود
مثل همیشه
واقعا زیبا بود
موفق باشی

بابک مشگین شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 20:41 http://meshgin.blogfa.com

یاشا سنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد