سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئویرم سنی

گونشسن گویلردن ائنمیه جکسن

سنسیز نه چکیرم بیلمیه جکسن

بیلیرم بیرداها دونمیه جکسن

هله ده سویرم ،سویرم سنی

گئدیشین نه یامان آغیرمیش آغیر

گولاغیم سسده دیر آدیمی چاغیر

اوستومه غم دولو یاغیشلار یاغیر

هله ده سویرم ،سویرم سنی

گوزلریم یولدادیر،گولاغیم سسده

اومیدیم چیرپینیر بو داش قفسده

باش قویوپ حسرتین گولاری اوسته

هله ده سویرم ،سویرم سنی

نظرات 4 + ارسال نظر
لاله چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 16:24

خیلی زیبا و قشنگ بود با اینکه بعضی جاهاش رو نتونستم معنی کنم ولی تونستم درک کنم که چی نوشتی

لیلا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:22

خیلی قشنگه در کل بیسته موفق باشی

رویا شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:42 http://kolbeye-arezoo.blogfa.com/

سلام بهنام جان..
ای کاش معنیش رو هم مینوشتی دوست دارم بدونم چی گفتی ..
عزیزم عیدرو پیشاپیش تبریک میگم
و امیدوارم سال نو... آغاز رسیدن به آرزوها ت و موفقیتها ت باشه..
منم آپ هستم اگه دوست داشتی بیا پیشم خوشحال میشم

mojtaba چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 22:51

behnam you are exellent as always

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد