سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سنی اونودا بیلمیرم

کونلومون سیرداشیسان

تکلیگیمین یولداشیسان

چاغلایان دنیزتک داماریمداسان

فیکریمده خیالسان

هر آن سوزومده سن

گوزلریمین نوروسان

سئوگیمین باهاریسان

گوندوزومده گونشسن

گئجمده آیسان

بوتون دونیامسان

نئجه اونودوم سنی

نئجه

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
لاله سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:55

سلام خیلی زیباست
امیدوارم هر چه سریعتر به خواستت برسی

عزیز سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 14:56

سلام خیلی گوزلدی

سنه اوغورلار

sadaf یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 18:05 http://www.sadafah.blogfa.com

salam
sal now ra pesh a pesh bari shoma tabreik megam
bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد