سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

I love you

                             

 

Bebeğim Allah'ını Seveyim                                     عزیز من به خدا قسم دوستت دارم

        

Duysun dağlar duysun taşlar                                    بشنوید  کوهها  بشنوید سنگها  

Seviyorum içim yanar                                 دوستت دارم وجودم (درونم) میسوزد 

Kalbim yalnız sana tapar                                               قبلم تنها برای تو می تپد

Allahını seveyim                                             به خدا قسم دوستت دارم

Bebeğim benim bebeğim benim                                                       عزیز من ، عزیز من

Ilk göz ağrım sevdiğim benim                   اولین عشق من، کسی که من دوستش دارم

Allahını seveyim canımı vereyim                           به خدا قسم دوستت دارم، جانمو میدم

Uğruna öleyim bebeğim benim                                    درراهت جانمو رو میدم، عزیز من

Ateş oldun içimdesin                                       آتش شدی در وجودم هستی

Şarkı oldun dilimdesin                                         ترانه شدی در زبانم هستی

Perde oldun gözümdesin                               پرده شدی جلوی چشمانم هستی

Allahını seveyim                                           به خدا قسم دوستت دارم 

 

               

نظرات 4 + ارسال نظر
لاله یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 17:28

سلام
خیلی زیباست مثل همیشه
نمیدونم چطور باد بیان کنم
فقط میگم که عالیه

babak سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 20:45

yashasin azarbaijan iegidlarin man sana gorban

سهیل چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 19:32 http://jhorobeman.blogfa.com

سلام .خسته نباشید
زیباست .زیبا و متین .جایی برای ایراد نیست و این یعنی
موفقیت . در برابر زیبایی وبلاگ شما من هم شعری ترکی دارم کهدوبیت از ان را خود سروده ام و به شما هدیه میکنم

سن سیز آغلادوغوم گوز یاشی سنین
سنسیز ساخلادوغوم تک وفا سنین
ورمیش گولون اللریمده یاواش یاواش سولور
سولموش گولونده حرمتی واردی حرمتی سنین

مجتبی دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 22:00

baba akharesh
ye pishnahad vafasize mahsun ro ham ezafe konkheyli khob mishe

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد