سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

انتظار

در انتظار ، تنها نشسته بودم

 

تنها مثل همان درختی که در آن بیابان وسیع خشک و سوزان روزگار را سپری می کرد

 

به امید رسیدن آب و بادی که با بردنش به جایی غیر از آنجا ، زندگی اش را تحولی تازه بخشد

 

عقربه های نا مرد ساعت خیلی خیلی تندتر از تپش قلبم بر گردن دقیقه های تنهایی می زد

 

گویی اینکه آن هم منتظر کسی است که چنین به دور بختش می گشت و هیچ حس نمی کرد که

 

با شتاب خود بخت و امید مرا نیز با خودش می برد و انتظار این منتظر را به پایان می رساند .

 

آه کجایید ای لحظات انتظار ... B.m

 

                                

نظرات 3 + ارسال نظر
لاله شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 16:27

سلام امیدوارم حالت خوب باشه
خیلی عالی بود
موفق باشی

sadaf سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 05:45 http://www.sadafah.blogfa.com

salam Behnam jan khobi mamnon az ke ba man sar zadi weblogi ghashangi dari hamesha mowafaq bashi
baz ham meyam bye
see u
with best wishes sadaf

مدینه چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 19:45

با سلام به داملا
شعر های خوبی داری امیدوارم جوخلی پارلایاسان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد