سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

باغیشلا

باغیشلا....

بیر سوزومله اوره یینه توخاندیم

یالواردیغیم سوزلریمه باغیشلا

ایسته ییرسن گل دیلیمنن آس، آنجاق

سنی سئون گوزلریمه  باغیشلا

هارا گئتسه،سیزه طرف یول آلان

یالنیز سنین آتشینه قالانان

ائوینیزه بروانه تک دولانان

ناخیش ناخیش ایزلریمه  باغیشلا

اوزون یازدین اوره ییمه آدینی

سن گوستردین محبتین دادینی

اینجیکلیگین آتشینی،اودینی

کوله دونموش گوزلریمه باغیشلا

نظرات 2 + ارسال نظر
لاله یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 17:44

سلام
نتونستم معنیشو متوجه بشم ولی خیلی خوب تونستم درکش کنم ولی باید بگم که وبلاگت خیلی خیلی زیبا شده

لیلا یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 23:20

سلام خسته نباشین
شعراتون خیلی خوبه
عکساتونم معرکه است
موفق و موید باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد