سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

تنهایی

تنهایی

خسته از روزگار تنهایی می نشینم کنار تنهایی

و دل بی قرار من دیریست مانده پشت حصار تنهایی

بی تو هر شب بهنام می خواند نغمه های هزار تنهایی

فصلها ، فصلهای دلگیرند وبهارم بهار تنهایی

بی تو بودن چقدر دلگیر است بی توام هم قطار تنهایی

در هیاهوی این غربت میکشم انتظار، تنهایی

 

در جستجوی تو

نگار من!

عمریست همه جا به دنبال تو میگردم

در زندان تنهاییم به تومی اندیشم

و در انبوه واژه ها فقط نام تورا می جویم

اکنون

بی حضورتو

در ساحل دریا نامت رابر موجی می نویسم

موج پیش می آیدو مرا

چون ذره ای در بر می گیردوعاقبت

من در نام توغرق می شوم

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
لاله سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:59

سلام
واقعا؛ معرکست
خیلی زیباست
مثل همیشه باید بگم که حرف نداره

دختر باد سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 22:02

اگه شعر از خودتونه پسندیدم

فاطمه چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 14:33

سلام
شعرات که حرف نداره
وبلاگتم بیسته
موفق باشی

رویا شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 16:56 http://kolbeye-arezoo.blogfa.com

دلتنگی ام را چگونه با دستان خالی محبت تقسیم کنم هنگامی که بغض بیرحمانه بر گلویم چنگ
انداخته و اشک معصومانه معبد چشم را ترک میکند

سلام بهنام ..
ممنونم از اینکه بهم سر زدی .
وبلاگتون بی نظیره و آپ قشنگی بود
امیدوارم هیچوقت تنها نباشی
خوشحال میشم بازم پیشم بیایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد