سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

آریلیق

 

فلک سنی مندن آییردی

 

آما من سنی یادیمدان چخاردا بیلمیرم چونکی ایندیلرده

 

گونش چیخاندا یادیما دوشورسن نئجه کی گون چیخاندا بیز بیربیریمیزی گوره ردیک

 

گونش باتاندا اوز یادیما دوشورم چونکی او زامانلار سندن آیریلیردم

 

آما سندن آیریلاندادا بیر اومیدم واریدی کی سنی گورم ،

 

من آیا باخارکن سنین گوزل گوزله ریوین ایشیغی کی

 

 منیم جیسمیمه تزه بیر روح وئریردی یادیما دوشور

 

ایندی من هر گئجه حوض باشینا گئدیرم  تا او آی کی سنه بنزه ئیر گورم ،

 

 اوندا حس ائدیرم کی منه چوخ یاخینسان

 

ایسته ئیرم الیمی چکم قارا تئللرووه ، ایسته ئیرم سنی قوجاقلایام باغریما باسام تا بیله سن کی

 

 سنی نه قدر سویرم 

 

  اوندادی کی اللرم بوز وورموش سویا دئیر و سنین گوزل شکلین سودان پوزولور .... بیلیرم سن یانمدا دئییرسن

 

آما سنی گورمک اوچون بو سویوخ هاوادا گوزله ئیرم سو دورولا سنیی یئنه سودا گورم

 

بو سنی اوزومننده چوخ سئودیگیمه گورادی سوگیلیم

 

 

 

 ترجمه :

 

روزگار تو را از من جدا کرد

 

اما من نمی توانم تورا از یاد ببرم زیرا این روزها

 

وقتی که خورشید طلوع می کنه تو یادم می افتی مثل اون وقتا که خورشید در می اومد

 

و ما همدیگر رو می دیدیم

 

وقتی که خورشید غروب می کنه به یاد خودم می افتم چون اون وقتا از هم جدا می شدیم

 

اما وقتی از تو جدا می شدم امیدی داشتم که تو را دوباره ببینم ، وقتی که به ماه نگاه می کنم

 

نور چشمان زیبای تو که

 

 به جسمم روح تازه ای می بخشید به یادم می افته

 

این روزها من هر شب سر حوض میرم تا ماه که به تو خیلی شبیه اونو ببینم

 

 آخه اون وقت حس می کنم که

 

 تو خیلی به من نزدیکتری

 

 می خواهم که دستم به موهای سیاه قشنگت بکشم،

 

می خواهم که تو را بغل کنم و در آغوش بگیرم تا بدانی که چقدر دوستت دارم

 

اون وقته که دستم به آب سرد می خوره و عکس زیبای تو از روی آب محو می شه و من میفهمم که پیشم نیستی....

 

اما برای دیدن تو در این هوای سوزناک منتظر می مانم تا آب زلال بشه  و تو را دوباره تو آب ببینم

 

این انتظار من برای اینه که تو را بیشتر از خودم دوستت دارم عزیزم.

 

   

نظرات 2 + ارسال نظر
لاله چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 14:23

گاهی وقتها به اون دختر قبطه میخورم که یه همچین عاشقی داشته
بنام عزیز خیلی خوب میتونم احساست رو درک کنم ولی باید ساخت
زندگی باید کرد

اورانوس آبی دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 21:50

خوبه...........آف شما رو خوندم........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد