سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

دعا

 

ببار ای باران

 

ببار تا در خلوت رویایی بارشت به یاد آورم سرآغاز رویش عشق را

 

ببار تا در زلالی قطره هایت حس کنم طراوت دوست داشتن را

 

و سر دهم ترانه عاشق شدن را

 

ببار تا پاکی تو بشوید هر چه دلتنگیست

 

و زندگی بخشد هر چه مهر است ، هر چه امید است

 

ببار ای باران ، ببار و مرا سرشار کن

 

سرشار از عشق به ...

 

 

  

نظرات 4 + ارسال نظر
یاسر دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:59

سلام
خیلی خیلی عالی بود
موفق باشی

مرتضی(سنسیز) سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:18 http://www.sansiz-zor.blogsky.com

سلام بهنام جان .
خیلی عالی و پر احساس بود.
با اجازت یه عکس از لاگت برداشتم.
وقت کردی به لاگ من سر بزن تازه آپدیت کردم.
خوش باش.
در پناه حق

فریبا پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1384 ساعت 03:00

سلام بهنام جان خیلی خوب بود موفق باشی یه چیزی بیشتر از خوب

لاله یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:25

سلام
باید بگم معرکه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد