سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

گئجه

                                                             

                                                                                                        

 گئجه دیر

 

کونلوم توتولموش بیر بولود کیمی

یانیر ایلدیرملار ایچینده

گوزلریم جوشقون بیر بولاق کیمی

آخیر هجران آرخی ایچینده

باغریم یانیر بیر چاردامیش دوداق کیمی

سنسیزلیگین تبنده

کیم بیلر، کیم بیلجک ، سن بیلمزسن

دردلریمین چاره سینی

غملی نغمه لری کیم دویاجاق

بو صاباح پنجره سین گونش اوزونه کیم آچاجاق

سن آچاماسان

یاتماغ ایسته میرم

دورماق هئچ ایسته میرم

دورسام بیلیرم ینه اوزاقداسان

داها چاره قالمامیش

پیچیلداییر کدرلی بو گئجه

اوچوب گتمیش اوزاقلارا

منسه قانادی سنمیش گوشکیمی

بوز ورمیش سوز کیمی

یالواریرام صاباحلارا

یالواریرام کی سن گله سن...

 

                                  *************************      

 

                                                                                                           sanin arzun                            

urayimda tanhalig adli bir sevda yashayer

gozumda uzun yollar hasrati yagir

konlumda manim sana chatmag arzusu

allarimda bir ovuj sevgi goya ujali

ayaglarimda agir yollar gedishin agrisi

dilimda sevdali gunlarin san taranasi

indi urayim gozum alim ayagim dilim konlum

va hatta

omrumda sani gozlayir

 

                                                                                                

 

چیچک اولسان بولبول اولام

                               آغاج اولسان یارپاق اولام

                                                           یول اولسان

                                                                          حسرت

 

        

        

             

                                                                      

                                                                                                    

نظرات 3 + ارسال نظر
یاسر یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 14:11

با سلام
وبلاگ خوبی داری
امیدوارم موفق باشی.

لیلا یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 00:21

سلام
بسیار خوب یعنی (توپ)بود
پیروز باشی.

لاله یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:28

سلام
اینم خیلی زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد