سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

چشم من

                                                                

 

 چشم من بیا منو یاری بکن 

 گونه هام خشکیده شد کاری بکن                                                  

 غیر گریه مگه کاری میشه کرد 

 کاری از ما نمیاد زاری بکن

اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد        تا قیامت دل من گریه میخواد

 هر چی دریا رو زمین داره خدا   

 با تموم ابرای آسمونا                                          

 کاشکی میداد همه رو به چشم من                                   

 تا چشام به حال من گریه کنن

 اون که رفته دیکه هرگز نمیاد           تا قیامت دل من گریه میخواد

قصه گذشته های خوب من

خیلی زود مثل یه خواب تموم شدن

حالا باید سر رو زانوم بزارم

تا قیامت اشک حسرت ببارم

دل هیشکی مثل من غم نداره

مثل من غربت و ماتم نداره

حالا که گریه دوای دردمه

چرا چشمم اشکشو کم میاره

خورشید روشن ما رو دزدیدن

زیر اون ابرای سنگی کشیدن

همه جا رنگ سیاه ماتمه

فرصت موندنمون خیلی کمه

اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد          تا قیامت دل  من گریه میخواد

سرنوشت چشاش کوره نمی بینه

زخم خنجرش می مونه تو سینه

لب بسته سینه غرق به خون

قصه موندن آدم همینه

اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد           تا قیامت دل من گریه میخواد

                                                                                     

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:59 http://lastword.blogsky.com

متن زیبایی بود . موفق باشی

علی چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 17:33

با سلام خدمت دوست عزیزم
وبلاگ قابل توجهی داری
راستش تحت تاثیر قرار گرفتم
موفق باشی
دوست دارم

من هم دوستت دارم

آذین جمعه 16 دی‌ماه سال 1384 ساعت 17:09

سلام عزیزم
متن بسیار زیبایی بود .من که خیلی خوشم اومد .
موفق باشی

لاله یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:32

نمیدونم باید چی بگم تنها کلمه ای که زبانم میاد اینه که واقعا زیباست حرف نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد