سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

سئودا

صدایت میکنم.حال اگر یابم دعایت میکنم*جان اگر خواهی فدایت میکنم/با توام هر لحظه. تنها نیستی*گوش کن هر شب صدایت میکنم

BANIM SEVDAM

sana yanmasalar kiyamat kopar

san yoksan dunyanı alsam na chikar

bukalbim sadaja saninla charpar

sani bannan bir tak ulum ayirar

 

نظرات 2 + ارسال نظر
گل رز یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:24 http://www.loveroz.blogsky.com

سلام خوبی امید وارم موفق بشی
به ما هم سری بزن

سلام آقا سینا.
ممنون که به لاگ من سرزدی.
هنوز خیلی مونده تا به پای شما برسم.
منتظر نظرات بعدی هستم.
در پناه حق

لاله یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:36

واقعا معرکست
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد